過去曾風聞有你

如今想要親眼看見你

我的眼裡充滿著自己

主啊我要單單看見你


不要只風聞有你

我要親眼看見你

不要只風聞有你

讓我親眼看見你

求你開啟我被蒙蔽的眼睛

讓我不要總是看到自己


我要更認識你

我要更親近你

主啊讓我親眼看見你


God i don't wan see my face everytime. I want to seek your face anytime.

God i want to know and near you more!

God please change my life,

You live in me then i want to walk your path!

Inspiration us Lord!



有一種愛 因了解而來


絕對不會因看透你而分開


這一份愛 跨越時空而來


從未放棄, 未曾離開


依然等待


這一份愛


在你心門外等待


輕輕敲響你心門問你說


是否願意把門打開


這一份愛


晝夜都等你回來


呼唤着你的心


輕輕地說你是否願意來



不要再逃避


不要再懷疑


孩子把門打開


不要再等待


不要再徘徊


孩子快回來


This love worth us to cherish! Don't ever run away from God.


Don't doubt, don't wait and don'y hesitate the love from God,


Just accept this love!!